HA HA HA HA !!!!

Lillgammal som min syster är har hon satsat på en fotoalmenacka i år.
Hon har så klart satt ett kort på den som fyller år respektive månad och
augusti är min månad och ett kort på mig.
Det hemskaste i världen tror jag hon lyckats hitta.
Kortet är ganska så exakt nio år gammalt.
Skulle nog behövt en plattång och något mindre noppade ögonbryn!
Lite mindre näsa, som nu, och kanske inte le med så tunn öveläpp!!

Men det var innan dom där hemska röda pluttarna kom så huden vill jag ha
tillbaka anyday!!  Skrattrynkorna är inte lika framträndande här heller,
trots att jag ler på exakt samma sätt än idag.






Den gamla goda tiden? Nja kanske vissa delar då.
Allt under 25 är den gamla tiden, efter 25 är den gamla goda tiden för
fan vad allt är bättre efter 25 sen kan man stanna i den åldern!

Whatever,grattis till mig i augusti!

Puss från syster till lillgammal tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0