Har du missat?

OS är ett jävla stort fenomen, har varit vaken länge många nätter nu och kollat på
diverse sportutövare och ibland är det lite spännande.
Har du missat hela OS kan jag informera om att vi har tre medaljer så vi får väl vara nöjda.
Missa OS är skandal och alla borde se minst en timme, vart fjärde år
får man ju offra sig.

Finns en del människor, framför allt karlar, som viger sitt liv
åt dessa fyra veckor som TV:n, till icke-sportintresserades förtret ställer in alla andra program, typ.
Dessa människor laddar upp som tusan sen är dom "sjuka" från jobbet
och verklien hänger med i alla grenar.
Dessa människor känner dessvärre ett stort tomrum när allt är över.
Jag ska öppenhjärtligt erkänna att jag vid slutet av vinter OS 2002 spenderade några nätter
på Psykriatiska kliniken på Länssjukhuset.
När OS var slut kom det faktiskt in tre herrar som blivit deprimerade pga detta tomrum när allt dom vigt
sinna liv åt i knappt fyra veckor var över. Sorligt men fan vilka
sportfantaster dom måste vara.

För övrigt var vistelsen där inte så jävla trevlig, jag var 22 och väldans skör.
Fanns galningar där som sprang runt och levde rövare och jag var sjukt rädd och vågade inte somna
då jag var rädd att dessa galningar skulle komma in på mitt rum.

En tant blev sur för att hon inte fick ringa och kletade bajs på väggarna.
Ett avdankat fyllo tiggde piller av alla andra inneliggande och personalen
hade jobbat där på tok för länge och var känslokalla.
Jag ville hem, jag åkte hem!
Fick en fet dos av något starkt äckelskit och somnade direkt när jag kom hem, sov 18 timmar
och har nog aldrig sovit så gott. Rävgift var det , fy fan!

Bajsställe, men så här i efterhand var det nyttigt att se den världen och idag
kan jag känna att det är en schysst erfaranhet., Jag var så jävla frisk, så jävla trött på deras
piller då dom tror att piller är lösningen på allt och så jävla glad att min sambo stod ut med sin
labila flickvän!!
Gjorde ett återbesök två år senare, värre än någonsin.
Nu jobbar min syster där.

Kyss hej från bipolär tjej som älskar dom hypomaniska skoven då dom
är som en glidig fjortis-fylla och allt är bara sjukt kul men som får leva utan dom
då Glaxo Smith Klein har uppfunnit finfina piller som jag gladeligen proppar i mig varje morgon och kväll 
för att  leva som vilken tråkig Svensson som helst och ja, dom funkar bra som fan!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta men vad fan fjorde du där?

2008-08-18 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0