Harrys.

Landade en sväng på Harrys igår efter hemkomsten.
Trodde fan att jag skulle smälta bort. Var sjukt trött hela dagen
men när jag satte mig på Harrys fick jag nog ett sjukdomsanfall.
Svettades som en galning utan att det egentligen var speciellt varmt,
asså jag blev galen av värmeanfall.
För tidigt klimakteri eller nåt.
Sjukt jobbigt och jag var faktiskt tvungen att ge upp och gå hem.
Halv ett!!
Frös som tusan när jag kom hem och trött,trött,trött.
Efter en stund ramlade syster in med besök, TYST!!


( taget typ 2001)
Vaknade tidigt i morse av att rutan blåst upp och en ljusstake trillat ut. Måste gå och hämta den
men jag vet inte om jag vågar. Den kanske ligger nära tantens fönster!!

Vaknade 12.17, dåligt samvete, hela dagen har ju gått nu.
Jag tror jag ska ta en sjukdag, sovit för mycket eller ja, egentligen för lite
men man kan ju inte ta igen sömn så nu blev det för mycket!

Skulle ju till stan idag. Korven!

Kram från svettäcklig tjej!

Kommentarer
Postat av: Myzan

Het het het!!!!

2008-08-02 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0