Hej på dej!

En överförfriskad Lidköpingspojk förvandlades efter tre minuters prat till en bajskorv!
Snicksnackade lite men jag uppfattade inte ett ord av vad han sa.
Då jag tröttnat på att säga "VA?" hela tiden var det bara att nicka och le
och hoppas på det bästa.
När jag skulle gå där ifrån passade han på att ta mig lite på fittan.
Hallå!!!
Jag är liksom inte fjorton år och inklämd i en hångelhörna utanför Mc Donalds.
Jag blev arg, han blev arg. Jag hade missuppfattat, sa han
Mm, jag kan liksom inte tolka det på så många andra sätt, men men......

Min kompis overheard när han berättade för sina kompisar om sin lilla
handhälsning nedåt söder. Missuppfattat, my as!

Sen blev jag tjockt dissad.
Hans kompis kom fram till mig, tog mig i håret och frågade:
- Vilken hårfärg har du?
Ha ha, den var ny så det var bara att spela med.
- Blond,svarade jag.
- Fint.
- Tack.

Jo, jag fattade att jag blev gjord till en trög blondin.
Och fan vad det är okej för mig att vara en trög blondin.

Om det är någon som är sugen på lite fittpill kan ni knacka på rum 311
på Mårtensson!



Kram hej från blond,trög och oartig tjej som är sjukt trött
på killar som inte kan bete sig och ställer sig frågande till deras taktik, om det finns någon sådan!


Kommentarer
Postat av: Jag igen...

Blond fin tjej får räkna med sånt!

2008-08-02 @ 01:05:40
Postat av: Diana

Man behöver nog inte vara speciellt fin, räcker med att man är blond...eller egentligen räcker det med att vara tjej!

2008-08-02 @ 16:56:33
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0