Heja Matilda.


Matilda är ju doktor Snuggles robot, för övrigt en jävla bra serie som jag och syster kollade på vid en lägre ålder.
Robotar, den nya grejen nu.  Enligt aftonbladet.se vill 4 av tio har sex med en robot.
Fan vad härligt liksom, artikeln nämner att man slipper känslomässiga åtaganden och
inte behöver knuta upp sig på en längre tid.
Tack och lov reagerar roboten på beröring men hallå?!

Vad hände med ömheten och den andras andetag i örat?
Roboten kanske andas, det vet jag inte men vad är väl en hederlig ölandedrät i jämförelse
med lite konstgjord luftblåsning?
Vem ska man referera filmen med och kan en robot slöknulla på bakfyllan?
Tänk så pajjar en säkring i roboten, livsfarligt att vistas i samm rum då för fan, ännu farligare
i samma säng.
Nä, fy sören, ingen robot made in China i min säng.
Jag har Evert, Perra och den andra som jag inte minns namnet på, mina nallar som
funnits med i många år, byter inte ut dom för
plastic fantastic. Killar kanske gillar robot-konceptet, fejkpattar i valfri storlek,
schyssta kuksugarläppar och a never ending story=)

Konstiga människor som vandrar här på klotet, kanske en dag vi inte behöver föda barn?
Välkommen till robotjorden!

Kram från tjej som är rädd att Darwins teori kommer visa sig vara mer aktuell än någonsin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du, vem vet vart världen är på väg?!

2008-08-15 @ 12:31:46
Postat av: Smalfe

Vad är väl inte en sexrobot förutom en förädlad dildo eller sjömansfitta som vissa använder sedan länge. Att ha sex med en robot utesluter inte sex med riktiga människor. Tycker själv också det är märkligt, men det finns folk för allt.

2008-08-15 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0