Hotelltjej.


Nu är det dag att ta in på hotell, så rörigt i mitt plejs.
Pallar inte kaos och massa möbler överallt. Idag kommer
det dessutom en till soffa som måste står här tills sambo drar.
Dubbelt möblemang, inga gardiner, smuts överallt och en paj dammsugare.
Shit, vad jag älskar att bo här just nu.
Pryttel och saker all over the fucking place.
Nu är det besöksförbud i min lägenhet, ingen är välkommen
in i mitt kaos, sorry friends!

Till råga på allt är min älskade kamera pajjat, måste lämna in den.
Pallar liksom inte riktigt engagera mig i det!

Men nu är det helg, solen lyser, Evelina är hemma och min
söta vän ska ha bebis så det finns ingen anledning att klaga!

Tjo ho, vad en annan av mina vänner ska på en efterlängtad date, gulligt!

Puss från tjej som ska ha en skön helg med room service!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får gärna bo hos mig=)

2008-08-15 @ 12:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0