Jag blev fröken negativ!!


Idag trillade jag över på den opeppa sidan.
Jag som alltid är så positiv med mottot:
Altt är bättre än inget, men nä, fan det är det inte.
Det kan kvitta.

Slog i min lilltå i barnvagnen och det gjorde satans ont
och då brast det.
Borde åka ut i skogen och skrika lite,få ett raseriutbrott
och rensa kanalerna.
Kanske springa några mil med cp hög volym hårdrock i öronen,
fast inte för hårt, får psykbryt av sån pissmusik!!

Trött trött tjej har en igenkännande klump i magen,
då är frågan: utnyttja den eller vara arg?
Jag är lat så jag är arg.

Kaos i kastrullen då fel person springer runt i tankarna.

Spelkväll med flickorna strax, soft och skönt men jag är sjukt rastlös
så det får bli hårt spel.

Kyss hej från tjej som lovar att snart sluta vara ilsk och börja älska alla igen!!

Kommentarer
Postat av: Jag igen.....

vem är personen?

är det jag? =)

snälla säg att det är jag!

2008-08-02 @ 19:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0