Jag och Sanna!



Så, då var det dags att bo själv, i en tvåa.
Jag trivs himla bra med att bo i ett rum.
Alla saker på samma ställe, ligga i sängen och titta tv, sitta vid datorn och samtidigt
titta tv. Allt samtidgt, trivs som tusan med det,
Så det extra rummet?
Ja, inte fan blir det ett sovrum, vilket alla tycks vilja.
Tjat,tjat,tjat! Ska du inte ha sovrum där inne?
NÄ, jag ska fan inte ha något där inne, förutom att jag ska ha alla garderober som finns där inne.
Fyra stora garderober, himmelriket för mina trångbodda kläder.
Förutom det? Don´t know. Inget sovrum iaf!

Det kommer vara något där men vad? Fredrik tycker bollhav, Linda tycker kuddrum och
alla andra tycker sovrum!

Jag gör som Sanna Nielsen och har ett EMPTY ROOM!


Nån som vill flytta in?


Turkost och brunt i köket, fint! Om det någonsin blir klart!


Peace från tjej med lots of extra space to no use!


Kommentarer
Postat av: Chrille

Bo själv är jävla skönt och du kommer gilla det!

2008-08-27 @ 10:18:46
Postat av: Amanda

Bollhav är väl en utmärkt ide`?

2008-08-27 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0