Jag överlevde.

Än så länge är det ganska kul att vara 28, hade förträffligt trevligt igår med
nästan alla vänner på plats i min dubbelt-övermöblerade-flyttpackade-
hejdetserutsomfan-kaos-lägenhet.
Givetvis inget sitta ute väder så typ 15 pers fick sprida ut sig där plats fanns!

Snuskigt goda tårta, speciellt chokladisen, tack tack snälla Linda Hultgren för baket.
Fattar inte hur hon pallar vara en sån husmor,dessutom har hon en liten knodd
som fyller ett snart! Men hon bakar och bygger och har sig.
När sover hon??!!

Blev nog trots allt äldre på bara en natt för när jag struttade runt här i lägenheten
för att cirkulera bland folket kände jag mig en smula rörd.
Alla var här för min skull (kanske för tårtan men vi låtsas för min)!
Jävla fint asså!

  
  
  
   
 

Kram hej från väldigt glad och tacksam tjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta små barn=)

2008-08-27 @ 10:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0