Karma!


Kan inte göra annat än att asgarva och vara skadeglad.
Den där tjejen, som var min kompis, som snodde min speciella vän
har gått på en sån fet nit.
Jag är en hämndlysten jävel men väljer att tygla min lust
att hämnas och såra tillbaka.
Bäst är att vänta ut tiden då man oftast får tillbaka det man ger.
I detta läget är det bra att tro på det icke vetenskapligt bevisade fenoment karma!
Och visst fan slog karman till här med, baraatt hålla ut och vänta.

Visst skulle det vara skönt att hämnas men frågan är då
om det är värt det? Vid hämnd är man ju trots allt orsaken till någon annans olycka
och det känns inte bra att leva med den vetskapen.
Och då kommer ju karman att slå tillbaka extra hårt på en själv.

Ha tålamod, allt kommer tillbaka.

Kram från tjej som inte alltid är snäll men min vision är att försöka vara det.

Kommentarer
Postat av: Amanda

man kanske är en större människa om man inte hämnas?

2008-08-09 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0