Le grande finale!


Då var det dags. Sista kapitlet  i "Äntligen icke-rökare"--boken ikväll.
Så i morgon vaknar fröken upp som icke-rökare.
Jag är pepp som tusan men de runt omkring mig, framför allt syster då
har svårt att se mig som den som slutar röka.
Hon resonerar som så att jag är en inbiten rökare
och att något över mig inte stämmer som inte rökare.

Jag har aldrig någonsin innan försökt sluta röka
och jag har heller aldrig någonsin sagt att jag ska sluta.
Detta är första och enda gången, fan vad jag ska klara det.

Fast läskigt är det, ska sluta med något som jag gjort flera gånger varje
dag i typ 13 år. Både spännande och läskigt.
Men det ska bli jävla så skönt att vara rökfri.
Det är bara att stå ut, det finns värre saker än att sluta röka!!

Kram från tjej som ska kedjeröka hela kvällen och hosta som fan hela natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0