Lessen,dude!

Jag hävdar vänligt men bestämt att någon driver lite med mig.
Annars är allt väldigt konstigt.
Träffade en kille för ett tag sedan, han fick mitt nummer.
Inte på det viset men det var en grej jag skulle fixa.
Han har tjej så det var lugnt.


Men jag fick det konstigaste messen från hans nummer idag:
E du singel? Jag svarade inte så jag fick samma igen.
Nä, svarade jag och då fick jag: Jasså. Okej e ju kär i dig.
Jag svarade inte. Sen kom ett till: Älskar dig. Jag saknar dig varje dag.
Det är så tråkigt att du inte gör det.
Jag blev ganska paff och undrade: What!!
Att jag älskar dig och saknar dig att vill leva med dig.
Shitpommfritt! Något är fel så jag skrev att han nog skickade fel.
Nej, det är dig diana. Jag föll för dig första gången jag såg dig,

Mamma Mia vad jag hoppas att detta är ett stort skämt!!
Annars är det synd om pojken, hans bild av mig är nog glorifierad om det är sant.

Jag är ingen man saknar varje dag och framför allt ingen man vill leva med.
Jag är en känslomänniska man inte står ut med. Svajjig som fan i humöret och har
man väl lyckats fly mig så saknar man inte mig.
Leva med mig? Inte ens jag pallar liksom. Antagligen få männsikor
som skulle stå ut att bo med mig mer än en vecka. Dom skulle fly fältet
och aldrig mer återvända så vida det inte är någon som är lika pedant
som jag, eller åtminstone har kolla på sina grejer.
Har ett tomt rum nu, någon som vill testa??=)

Du, killen, jag är ganska tråkig, inte speciellt snäll och utan
smink jävla ful asså!! Dessutom lite småfet och en hel del år äldre än dig!

Kram från tjej som inte ska sticka under stolen med att det är smickrande om det är sant men
även lite skraj; tänk så är det en galning.

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad ska man säga?

e de på riktigt luktar det psykopatvarning så

då borde du akta dig.

2008-08-04 @ 19:53:09
Postat av: amanda

vad ska man säga?

e de på riktigt luktar det psykopatvarning så

då borde du akta dig.

2008-08-04 @ 19:53:30
Postat av: Amanda

Ja vad ska man säga?

Är det på riktigt luktar det psykopatvarning

och då borde du akta dig!

2008-08-04 @ 19:56:32
Postat av: Jag igen

det är inte jag iallafall......

2008-08-06 @ 23:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0