När lillasyster är borta får storasyster ingen mat i magen!


Suger så hårt i köket. Pallar inte laga mat, inget kul, mycket disk och allmänt boring.
Men jag måste laga mat då jag är en flicka som gillar att äta, helst gott och mycket.
Kan inte leva på godis,cola och chibbe en hel helg.

Idag görs det lasagne i köket.
NÄ!!!
Jag gör den inte själv, köpt en färdig mix.
Bara att bryna köttfärs, blanda ner en påse med mix, hälla på mjölk och vatten,
lägga i fomen, in i ugnen.
Klart!
Dessutom kan jag äta det i mån med=)

Sallad till?
Nä, inte fan orkar jag hacka grönsaker.

Ibland orkar jag inte ens gå och kissa utan håller ut så länge som möjligt för att slippa resa mig och gå.

Kram hej från lat tjej!

Kommentarer
Postat av: psycho*is*

ibland är man lat dom fan men så är livet man ska unna sig sina goda stunder och vara lat det är inget fel med det är bara att det inte går överstyr ;-)

visdomsord från grannen

2008-08-09 @ 16:24:39
Postat av: Diana

Bra sagt! Mina nya visdomsord=)

2008-08-10 @ 19:11:42
URL: http://dianapersson.blogg.se/
Postat av: Jag igen...

schysst bantningskur :)

2008-08-14 @ 10:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0