Nu jävlar....

brinner det i knutarna, endast  2 år, en vecka och två dagar kvar till the big 30!!
Börjar nog förlika mig med den hemska tanken att fylla 28, va fan.
28 är inte så mycket.

Tror att det är vuxenstämpeln jag har issues med.
Vuxen, vad är det?
Det är ju liksom det jag inte riktigt vet.
Det är nog den där bilden av man, hus och barn som man fick inpräntad i sig som liten flicka.
Vid 30 skulle man ju ha allt det där.
Jag är inte ens i närheten och jag är inte så jävla sugen heller.
När jag var liten skulle jag ha mitt första barn när jag var 25, tjena hej.
När jag var 25 infann det sig absolut inte någon längtan till barn.
Väntar gärna fem år till men jag antar att det så småningom kommer
börja låta "tick-tack" inom mig!!
Jag är nog en stor blandning av barn, tonåring,vuxen och ibland supergammal.
Men jag gillar det=)

Grattis,grattis, en himla massa grattis till fröken Frisk
som firar sin dag idag!
Puss söt, ses i eftermiddag, har paket til dig=)


Kram och klapp från tjej som inte fyller 23=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

A number is just a number!

2008-08-14 @ 10:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0