On a blanket on the street!

Sanna stjärnjägare var vi igår, jag och Fredrik.
Ylva och Evelina var med när vi var på ängen för att se detta stjärnfallsfenomen men
givetvis var det molningt så antal stjärnor sedda mellan 00.00 och 01.00 resulterade i noll!

Jag vill ju aldrig ge upp och hade bestämt mig för att se åtminstone två stjärfall innan jag gick hem.
Molnen delade lite på sig och visst sjutton fick jag se två. Fredrik såg först=)
Ont som tusan i nacken av att luta huvudet 90 grader bakåt så jag och kära Fredrik lekte lodisar.
Gick hem till mig, hämtade en filt och la oss på gatan.
Fann ingen gräsplätt där gatlycktor inte bländade.
Där låg vi, tattiga på gatan och såg stjärnfall.
Finfint=)
Blev några stycken stjärnor som föll men  varje gång glömde jag att önska mig något.
attans. Hade kunnat få 7 önskningar i går ju!

Kram från tjej som undrar vems klockan är.

Kommentarer
Postat av: Myzan

o ingen fråga mig.. =(

2008-08-13 @ 17:29:55
Postat av: Anonym

de fanns ingen bättre bild på dig och mig. wäääh

2008-08-14 @ 00:40:23
Postat av: Jag igen...

tattiga? konstigt ord.

må va tattigt men säkert mysigt.

är ni ihop?

2008-08-14 @ 10:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0