QX

Sidan på internet för homo-bi- och transexuella.
Deras egna community.
Men får dom ha det ifred? Nä.
Det cirkulerar massa hetrosexuella där med, framför allt killar.
Känns så där för mig faktiskt.
Tycker nog att dom kan få ha ett community ifred där alla
öppet kan cirkulera med likasinnade.
Finns ju ganska så mycket andra community för alla hetro.
Disskuterade detta med en gay vän, hon tycker oxå så.
Tänkte först att mitt resonemang skulle uppfattas som att jag ville "stänga ute"
QX-anhängarna men det är absolut inte så jag menar.
Ett private place för dom liksom, en fristad.
Det kan vi väl åtminstone bjuda på, en "egen" sida på internet!!

Låt dom surfa fritt, god damn!!

Kram fårn tjej som inte är medlem på QX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0