Så mycket att vara arg över!


Men fan, det är inget kul att vara arg, jag ska sura några dagar till sen är jag klar.
Eller så kanske jag ska sluta vara irriterad idag, så jävla tråkigt och påfrestande att
vara småsur och irriterad. Men det liksom bara flyger på mig.
Människohatare som jag är kan få mig att bli galen på folk.
Dom där idioterna som jag så gärna höjer till skyarna, NOT!!

Och den där lilla bajstjejen var på Fox igår, med den där bajskillen.
Men jag har släppt det nu,palla bry mig om suckers.
Jag är gärna deras hora!

Finns så mycket annat att vara irriterad på så det kvittar.
Hoppas dom är olyckliga ihop hela livet!!

Du är däremot sjukt het=)

Ulf Lundell sjunger:
Var glad att du lever, var glad att nån annan är där
som kan höra dej, se dej
Var glad att du andas ännu
Var glad att du finns
GÅ UT OCH VAR GLAD DIN JÄVEL! GÅ UT OCH VAR VACKER OCH STOLT.......

Han gör mig pepp!
Nu ska jag så fett gå ut i solen och vara en glad jävel!!

Kyss hej från en glad jävla Diana som säger :PEACE!

Love ya, dear L !

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajskille? hm...

2008-08-02 @ 01:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0