Sista 27!



Så var den över, sista helgen där jag fortfarande är närmre 25 än 30.
Klart det skulle firas med bravur, Millan firade helt klart mest och bäst!

Dans på Moon, än håller benen för dans och kanske jag klarar mig fram till 30 innan
jag blir som den där hemska tanten på Valentine, tanten som alla vet vem det är.
En tant som inte orkar/vågar gå vidare in i medelåldern.
Den lilla svarta, höga klackar och en rejäl fylla och massa dans med småpojkarna, måtte jag
aldrig bli sån. Hoppas någon släpar hem mig om den dagen kommer!!

Schysst kväll med öl och jäger, fyllemess, dans och finbesök från Stockholm.
Full kompis som trillade runt och bjöd på många skratt, barfota hem
med håret på sne, charmig vän=)

Surr i huvudet av den höga musiken, lät som om någon borstade tänderna med eltandborste i mitt huvud,
nojjig tjej, generöst med rök på Monon må jag säga, suck!
Somnade med godispåse och cola, fan vad nice!


  

Kram från snart äldre tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0