Släptjejerna.



Millan och jag hyrde släp på Satoil idag.
Hon visste inte riktigt hur man gjorde men jag kan, sa jag.
Jag kan faktiskt också, eller jag vet hur man gör men
dock gick det inte så bra.
Mina armmuskler är lika obefintliga som solen
på sommaren i Halmstad, alltså väldigt otränade.
Allt satt så jävla hårt så det var
mullemeck att få på släpet.
Ringde min pappa, han guidade oss per telefon.
Snälla pappa!
Tillslut gick det med en väldig kraftansträning!

Var och hämtade min fina skåp jag längtat efter, haft ögonen på ett
sådant ett tag.

Jag är för klen för att bära och för feg för att åka hiss så mina snälla
kompisar bar åt mig!
Tack tack snälla fina kompisar!

Svettigt som fan men det gick.
Lämna släpet fixade Fiffi.

Kyss hej från tjej som tycker att när banan och coca-cola blandas i munnen smakar det hasch

Kommentarer
Postat av: Amanda

You go girls!

2008-08-06 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0