So nice!

Igår var jag på stranden och solade och hade det gått, på kvällen blev
det picnic på ängen och en titt på solnedgången......

Eller inte! I wish.


Började flyttstädet igår, eller ja, Lindas flyttstäd.
Kommer förmodlingen inte vara nöjd med hennes sätt att genomföra
slutgiltiga städningen så det är lika bra jag kör ett varv innan.

Knäskurade golvet och tandborstade hörnen i köket och på toa. Jävla skitigt.
Jag kan verkligen inte städa på toaletter, jag klöks hela tiden och
är så sjukt äcklad när jag tvingas komma nära toastolen.
Usch, vad mycket äckelpäckel det är i den.
 
Jag förstår inte hur jag ska stå ut med att bo så här i tre veckor,
saker över allt och helt messed up. Jag är pedant, jag pallar inte!

Over and out från tjej med värk i hela kroppen då städningen var värre än ett träningspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0