Utomsockens!


Var ute på landet igår, tårta hemma hos pappa, Varmt och gott i bilen.
R har inte heller någon AC men snart en GPS.

Kul och träffa brorsönerna, dom är så stora nu så det händer så sällan.
Kim är tretton och sysslar med annat.
Han har tydligen varit full en gång.
Det gillar vi INTE men men när man är tretton måste den där
första fyllan varit ganska oskyldig.
Allt sker så tidigt nu för tiden. Jag drack första gången
på Valborg strax innan jag skulle fylla 16.
Dumma ungar, var barn så länge ni kan!!

Var i alla fall gott med chokladtårta.

Var ute hos Anna efter och plaskade pool med Marielle.
En söt liten nakenfis som glider runt i trädgården.
Sjukt söt tjej som lite senare lutade sig framåt
och kissade på altangolvet, så gulligt tyckte jag.
Ganska skoj att det kan vara kul att nån kissar på golvet,
hade det varit en vuxen människa hade det varit apäckligt.
Barn kommer undan med mycket.
Marielle, du sötaste söt!!



Kärlek till alla!!

Kommentarer
Postat av: Myzan

Ja d finns ju annat vuxna kan göra på golvet..

Hahahahahahahaha!!!!!!!!!

2008-08-02 @ 13:27:11
Postat av: Diana

Du, det där tar jag som en fet pik och skäms fett mycket=)

2008-08-02 @ 16:55:13
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0