Vem fan är det?

Mamma och pappa var här samtidgt som mina vänner men
dom flesta har ju redan sällskapat med dom innan
så jag var inte jätteorolig.
Enligt min vetskap gjorde kära mamma nog bort sig bara en gång!!
Då ska jag poängtera som jag vet om!!

Jag sa till mamma:
Andreas här är Tommys lillebror.
Mamma glodde lite och svarade:
Vem är Tommy?
Suck, det är ju Lindas kille.
Hur fan ska jag kunna veta att han heter Tommy?
Du har ju träffat honom massa gånger!

Då vänder hon sig till Andreas:
Jaaså han är din lillebror, ska du också flytta till Stockholm?
Sen konverserar dom lite men tror nog inte hon var med på noterna.
Jag gick!

Kram från mig som ikväll blir bjuden på mat på Harrys sen party på Mårtensson och jag ska dricka min första öl som 28-åring!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha.

Måste faktiskt skratta en del=)

2008-08-27 @ 10:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0