Vilken tur att!

Den där knepiga känslan man får när man gjort något i precis sista stunden utan
att egentligen var medveten om det.

Vilken tur att jag skickade brevet igår, sista dagen är ju i mån.
Vilken tur att jag kollade så att tiden stämde för jag trodde fel
och hade varit sen annars.
Vilken tur att jag läste ett extra kapitel i boken för det kom på tentan.

Så var det i morse, klcokan har nog
ringt utan att jag varit medveten om det.
Skulle gå upp kl 08.00 men låg nog i en annan värld.
Tolv minuter över tittade jag på klockan;
Oj, vilken tur att jag vaknade nu anars hade jag försovit mig.

Så kom den där knepiga men sköna känslan.
Vilken tur att jag vaknade till och tittade på klockan
trots att jag missat larmet!

Tänk om inte.....

God morgon från tjej vars dag är den absolut sista måndagen innan ny ålder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland är det liksom meningen att de ska va på ett sätt o då blir de så

2008-08-18 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0