2008 ala Diana - neggo!

Jag har hatat Linda Rosing som aldrig förr, jag vill bara få henne att
gapskratta så hennes äckliga läppar spricker, gärna i TV!

Linda Bengtzing jävla ben har fått mig att gå i taket.

Willys och deras jävla självscanning kan dra åt helvete,
då jag blivit stoppad två gånger och kärringen i kassan har mage
att bli sur för att jag vägrade packa upp min kasse.
Tro fan att jag inte tänker packa upp den.
Scannade ju i affären för att slippa packa upp och ner,
ja jag vet att det inte är hennes fel!!

Alla som inte dansar är MUMINTROLL, censurera en låt.
känns så där va!! Jävla gay - Sverige!

Köket, fan vad jag hatar köket.
Tvingats vistas där inne en del nu när jag blivit
vuxen och sambolös!
Bränt otaliga maträtter, dött av min egna kryddning
och förvånats över de få maträtter som smakat någorlunda!
Tack och lov att det finns mackor och musli!!

Tyckte Linda var sjukt pinsam när hon ville ha ett foto med Timo: FJORTIS!

image162

Sen har jag upptäckt hur jävla brudig och svenning jag är, trots att
jag hela tiden hävdat att jag varkens är en typisk Halmstadbo eller
en typisk svenne. Fan, vad fel jag hade!!

Sistadagen2008puss från tjej som i det stora hela är nöjd med 2008!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0