2009




07.18 kommer min väckarklocka att ringa, VARJE morgon från
måndag till fredag.

Kommer bege mig hemifrån 08.39 trots att jag inte behöver bege mig
förrän 08.53. Detta kommer att resultera i att jag är grymt tidigt
och får vänta, minst tio minuter och alla vet vi ju hur mycket Diana
hatar att vänta!!

Sitta med hemtentor, konstmaterial, föreläsningar
och ladda hem alla tv-serier jag inte pallar vänta på tills
dom sönds i tv.

Jäkla, jag kommer vara tvungen att spela in Hem till gården varje dag
och hoppas på tid till övers på kvällen för att glo på det!

Fan vad jag älskar min positiva inställning!!

Sen åker jag till Indien, blir förälskad i landet
och stannar där forever!


Kyss från tjej som åt tjugohundraåttaårs sista frukost 10.32!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0