Årets jävla skit!

Årets hjälte: Finndoktorn och min tandläkare!!
Årets tutte: Ola
Årets kväll: Winnerbäck! Spöregn, blixtar och åska. Med Alex, under hennes poncho.
                    Vackert. Dyblöta och kvällen slutade med det perfekta hånglet!
Årets idiot: MAMMA!! Alla förviringar. Älskade mamma, idot på ett bra sätt!
Årets ord: Äckelhora eller tutte, tutte kanske borde vinna!
Årets nöje: Fox, galet, galet!
Årets äckel: Doktorn som opererade min tunga
Årets bakfylla: Morgonen efter födelsedagsfirande, hela natten!!
                         Värsta ever, fick ringa syster. Hon fick sitta med mig,
                         Spydde som en gris. Fan!!
Årets namn: Fredrik, ALLA har fan presenterat sig som Fredrik!!
                     Vem Fredrik? Vår Fredrik. Vem Fredrik? Han från Fox. Vem Fredrik.....
                     Palla hålla koll på alla Fredrik utan efternamn!
                     Och alla Fredrik i telefonboken? Alla har konstiga namn i min telefonbok.....
Årets BTW: Jag heter Diana konstig i någons telefonbok, tack!
Årets otrotrohets-status:  HÖG!! Jag är singel och oskyldig. Vänner i förhållande
                                          har varit sjukt kassa!
Årets bästa: MVG i språkhistoria! EU-projektet. Gick från sambo till ensamboende.
                     Ulf Lundell på teatern. 
Årets nya vän:  Millan, störtsköna Millan. Återupptäckten i Fredrik Håkansson,
                          känslan av hans genuina omtanke, på riktigt!!
                          Och Alex, fina Alex! Facebook-chattar med Indianen.
Årets granne: Ingo
Årets Diana:  Tågresan, alla dessa jävla prövningar!
Årets värsta: Konsumtionen av  2555 piller för att behålla förståndet!
                       2555!! Borde vara bättre för levern om jag befann mig
                        i ett konstant stadium av hypomani!!
Årets chock: Vännen som gjorde en Ida, två gånger!!!!
Årets misslyckande:  Sluta röka
Årets bild: Fet tjej i baddräkt!
 


Fy fan vilket tråkigt år!!

Puss hej från relativt nöjd tjej!!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0