Betty Eagleton!


Hon är skvallerkärringen i Hem till gården.
Hon lägger sig i allt, vet allt och berättar allt, för ALLA!

Jag gillar skvaller, så jäkla nyfiken jämt.
Ibland får man veta något juicy som man blivit svuren till att inte berätta
och det är just det som är det tråkiga,
att inte få berätta vidare!

Sitter nog inne på en fem sex hemliga skvallerämnen men
blivit svuren till att säga nada.
Sjukt tråkigt.
Fast det är ganska kul att veta något om någon och denna någon har
ingen aning om att man vet. Bäst är när man ve något himla stort,
något som faktiskt skulle kunna förändra någons liv.
En sån hemlis vet jag, inte direkt skvaller men fan vilken hemlis!
Hade jag fått berätta hade jag skvallrat på direkten!!

Skvallra är för jäkla kul.
Fast det finns vissa som "fuskar" när dom skvallrar, säger A men inte B.
Dom halvskvallrar och det är nog fan det värsta.
Dom berättar om nåt som hänt och när man frågar vem så svarar dom:
Det kan jag inte säga.
Men hallå!!! Det är ju det som är det viktiga, vem som gjort vad, med vem!!
Hade jag bara velat veta vad som hänt men inga detaljer kan jag läsa
HP, där står massa skit men inget av värde!
Fy skäms till min kompis som på Facebook-chatten halvskvallrade, tur du avslöjade B
tillslut så du kan titulera dig för skvallrare!!

Kram från tjej som love att höra om andras skandaler, tyvärr händer det för sällan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0