Bröl!

Ugnsstekt julskinka
Tjohoo vilken hurtig jävel jag var idag,
gjorde minsann en julskinka.
Äckligt jävla innätat köttsycke
som var helt kletigt, fick äckliga händer.
Eller ja, givetvis var den klar, endast griljering
som skulle göras.
Och jag typ misslyckades med den,
hur man man nu kan misslyckas med griljering.
Men den blev liksom aldrig varm i mitten,
bara 65 grader, har för mig att en skinka ska
vara 74 grader.

Den blev lite bränd på dom högsta punkterna.
Fast den gick att äta, uppenbarligen för jag har ont i magen
av all skinka jag "provsmakat"

Fy fan för skinka, blä. Den blir morgondagens lunch!
Ska nog satsa på att göra något tillbehör asså,
enbart kött suger......

Puss från tjej som säger:God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0