Bzzzzzzz



Vaknar av telen typ tjugo över sju.
Ligger och vibrerar som tusan på nattduksbordet.

Sjukt trött då jag varit vaken halva natten.

Jag har försovit mig och är på väg till jobbet, säger syster
Jag tror att jag glömde stänga av kaffebryggaren.
Du måste gå och kolla!

Trött och nyvaken svarar mindre snälla storasyster:

Du tror väl fan inte jag tänker gå upp och gå
hem till dig nu för att kolla din kaffebryggare?!

Men tänk så börjar det brinna?

Men det tar massa timmar för en kaffebryggare att börja brinna!

Kan du inte gå och titta?

Men fan, jag orkar inte!

Då ringer jag pappa.

Sen ringer hon igen efter en halv minut:

Du får femhundra spänn och fotmassage.

Då är hon en desperat tjej så nog fan fick jag lite
dåligt samvete så det var bara att knalla iväg dit.

Den var avstängd!!!!
Vilket jag var ganska säker på att den var.

Kram från väldans trött flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0