Det kommer att gå bra.....


Tror jag hört denna mening en miljon gånger den
senaste tiden.
Det kommer att gå bra.
Jag är helt säkert på att det kommer att gå bra.

Jaha, så jävla skönt för er att ni vet det.
Själv är jag inte så jävla övertygad, fast å andra sidan
har jag ju grymt bra fantasi!

Jag borde vinna pris för mitt (o)kreativa tänkade.

Tänk så går det inte bra, vad ska alla toksäkra idioter säga då.
Oj, det gick visst inte så bra.
Det går bättre nästa gång.
Man lär sig av erfarenheten.
Detta var inte rätt för dig, nästa gång går det bra, det är jag säker på.

I so hope att alla har rätt.
Diana; det kommer att gå bra!

Kram hej från tjej som i statistiken är 3 år och 5 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0