Dumma doktorn!


Min rygg är fan tokigt lessen och jag har nåt så fruktansvärt ont.

När jag var 20 hade jag oturen att trilla i en äcklig stentrappa
som verkligen dödade min stackars rygg.
Jag blev helt förlamad i högersidan och fan, vad jag svimmade av smärta, typ.
Tog typ flera veckor innan jag kunde vrida mig, fick sitta upp och
sova och kunde inte gå, inte skratta och poppa pianpills like hell!
Skit samma, det var inte dit jag ville komma.
Ryggen är lessen, ont så ont, som Lena säger!

Borde gå till doktorn men dom är ju lite knepiga.
Har man en gång varit där och doktorn någon gång
konstaterat att man inte mår riktigt väl psykiskt
beror alla övriga åkommor på det.

Av någon underlig anledning får jag värk i benen vid väderskifte,
när det blir kallare eller varmare. Varit så i flera år, fast den
senaste tiden har det eskalerat så jag gick till herr doktor.

Han klämde och pluttade på kroppens värkpunkter men hittade
inget så givietvis berodde värken på "psykisk stress".
My as!! Inte varit mindre stressad än var jag var just den perioden.

Iaf bröjade han pratat om att jag borde röra mig lite mer.
Sedan klappade han mig på sidan (läs: fettsamlingen på höften)
och sa: Du börjar ju dessutom att lägga ut!

Kul att man kan säga att någon är psykiskt stressad för att
i nästa andetag säga att patienten i fråga börjar bli fet.

Som om den psykiska stressen skulle bli mindre av de påståendet då eller!!
Jag ville mest gå hem och hugga av mig benen
och spy efter nästa chokladkaka.
Jävla vilka fettokomplex jag fick!

Kyss från tjej med överflöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0