Fan fan fan!



Jag glömde igår att jag inte äter kött.
Stod på Mc Donalds igår och mitt i mitt ätande av deras äckelburgare
slog det mig att jag faktiskt stod där och åt kött.
Jävla ölhelvete!!

Tidigare på kvällen hade jag värsta problemet med att hitta ett
vegetariskt altrenativ, vilket jag inte gjorde.

Sist jag var ute och åt hittade jag inte heller något schysst alternativ.
Men så stod jag där i går med tänderna i ett smittat stycke kött!
Fan fan fan!!

Köttet väljs inte bort för att jag tycker synd om djuren,
fan, ska man ändå göra päls av dom kan man lika väl äta
upp de döden äckeldjuren.

Men att äta kött ej tillagat hemma kan fan vara lika med döden!
Ni vet döden, det där jag fruktar så mycket.....


Mjältbrand, EHEC, PRRS, Clostidium.
Att äta kött är fan lika med döden!

Kram från tjej som förbannar ölen och McD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0