Fett snygg!

Finns en tävling på Kanal 5:s hemsida där man ska rösta
fram snyggaste killen i deras serier.
Sjukt kul tänkte jag och började kryssa i betyg,
vill minnas att man kunde ge mellan ett och sex poäng.

Fanns hur många som helst att rösta på fast den ena var
mindre snygg än den andra och jag förväntade mig naivt att
mina två favoriter snart skulle dyka upp.
Klickade på typ 20 olika pers mina ingen av de två fina var med i deras tävling.
Så jag skiter i deras tävling och utser nu
direkt vinnarna som snyggast kille i kanal 5:s serier!!

Numero uno:



Doktor Specer Reid i Criminal Minds  (Matthew Gray Gubler)
Lätt fett snyggaste killen ever!!!

På god andra plats:



Seth Cohen i OC (Adam Brody)

Puss från tjej som tycker att hennes lista är bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0