För avancerat!

Mamma och pappa skulle ta kort på oss, med
min och Lindas kamera.
Pappa hajjade konceptet digitalkamera ganska bra medans
mamma fattade absolut nada.

I vilket hål ska jag titta?

Du behöver inte titta i något hål, kolla
på displayen så ser du bilden liksom.

Va?

Men kolla på bilden.

Jasså, där. Var fan trycker jag för att ta då?

På knappen jag visade innan!!

Panik!!!!

Pappa kunde typ iaf.

Och mamma blev helt impad av att man kunde radera bilder man
inte ville ha utan att behöva framkalla dom.

Då är det ju inte så jävla noga att dom blir bra  från början, säger
mamma och trycker in grönkålsskeden i käften på mig.
Skitkul, mamma. Skitkul!!

Puss från tjej som ska nansa lite till nu så hon pallar kvällens bravader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0