Glassbumerangen!

 

Nu måste du föreställa dig att du har barn som åker bak i bilen med dig,
eller min lillasyrra går också bra då hon är lika gottegrisig som ett barn.

Ni ska köra långt och du har verkligen kollat tider och vägar och 
vet typ exakt när ni ska anlända och du har inte planerat in tid
för eventuella stopp.

Då säger din söta lilla unge i baksätet:
Kan vi inte stanna och köpa glass? 
Då du inte planerat in någon tid för extra grejer säger
du givetvis nej!

Så sitter ni där tysta i bilen en lång bit till och
så säger söta ungen:
Jag vet att vi inte ska stanna och köpa glass
men om vi skulle köpa glass vilken skulle du välja då?

Ja, vilken skulle det vara.
Då ploppar det upp glassar i ditt huvud, Magnum eller kanske en Top Hat
eller en Tip Top.
Kanske hade varit gott med glass ändå.

Tre minuter senare kör ni av på första avfart och köper
glass på närmsta mack.

Eller så gör man som min syster!
Visst skulle det vara gott med pizza nu?
Så föreställer jag mig en pizza och visst
fan hade det varit gott!!

Tack och lov att jag kan hindra mina fettoimpulser!

Kram från tjej som påstår att allt handlar om upplägget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0