God jävla jul!


Landat ute i Bömen nu. Inte fått så hemska raseriutbrott inombords på kära mor ännu.
Däremot dog jag lite på Linda igår.
Jag skulle skala potatisen och hon skära den, projektet Janssons frestelse
började. Jag fick absolut inte skära för jag kunde inte sa hon.
Sen ville hon att jag skulle kära iaf.
Men jag gjorde fel.
Blev lite smått galen men fan, jag tog tid och tålamod till mig
och llät henne visa mig.
Sen blev min potatisar så jäkla fina, bättre än hennes!!

När jag såg det lilla lilla förklädet undrad jag hur fan jag skulle
kunna knuta det om runda goda julmagen, men det gick!

Mamma blev helt överförtjust när vi bad om förkläde.
Diana, kom jag har ett litet litet förkläde till dig.

Så fick vi fina matchande mor och dotter förkläde!

Puss från tjej som än så länge överlever!

Kommentarer
Postat av: Jill

2008-12-25 @ 19:10:11
Postat av: Jill

Vad söta ni är!

2008-12-25 @ 19:11:17
URL: http://sweetandsourtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0