Grattis till vinsten!


Gårdagens vinnare!!

Misstänker att Rickard är som jag, en sjukt dålig förlorare fast
också en lika dålig vinnare.

När jag förlorar tycker jag det är sjukt tråkigt och måste sura
en stund över det.
Vinnar jag måste jag tjata så mycket om
det att folk blir helt galna!!

Tvåa var nog lagom för mig igår, allt
är bättre än att komma sist. Det gjorde the birthday kid :-)

Dock var Rickard en god vinnare igår och jag en god förlorare!
När vi känner varandra utan och innan kommer vi kriga i spel :-)


Kram från tjej som en vacker dag ska vinna!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag tror att du medvetet slängde ett par klot i rännan på slutet. Allt för att slippa se den dåliga förloraren man egentligen är ;-) Tack för en riktigt trevlig kväll. Det får vi ta och göra om.

2008-12-14 @ 12:16:52
Postat av: Diana

klart jag medvetet slängde dom åt vänster, I wish!!

Tror att det var Bettan som med all sina vänsterslängar gjorde ett fett spår i banan och mitt klot liksom rullade i hennes spår.

Så egentligen är allt hennes fel!!



Ha ha, det var trevligt och absolut värt att bli snuvad på vinsten!



Revansch!

2008-12-14 @ 12:28:37
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0