Grov misshandel och stöld!

This is da shit, eller nja, han blev skyldig till detta.
1 år i finkan blir det för hans del, minus 4 veckor.


Om man tänker på det i blödiga termer är det faktiskt så att hemska
vi indirekt hjälpt till att sätta en 19-årig yngling i fängesle.

Fast å andra sidan, vi vet alla att Sverige har dessa lagar.
Man får inte slå ner folk och man får inte stjäla från andra.
T.o.m Gud håller ju med!

Så rent krasst gjorde jag min plikt som medborgare.
Inte för att jag hade något alternativ, kunde ju inte på något sätt
slingra mig ur mitt deltagande i rättegången!

Inte heller skulle jag väl vilja ha folk som slåss på gatorna,
mina vänner kan ju faktiskt råka ut för detta.
Mina kära.....

Hoppas han är ett av undantagen där fängeslet räddar honom,
föga troligt men man kan ju hoppas!

Kram från tjej som ber killen hålla hårt i tvålen!

Kommentarer
Postat av: psycho*is*

han fick vad han skulle ha men den var för lindrig dom tycker jag ....men nu är det jul och han kommer att missa dom ... hans eget fel

2008-12-02 @ 12:33:23
Postat av: Diana

Jo...men man kan ju som sagt hoppas på att han är undantaget som bekräftar regeln!!

Men oddsen....nja!

2008-12-02 @ 16:31:16
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0