Jag kom, jag såg, jag förlorade!



Jag, Linda och Rickard hade en liten suprise till min storasyster igår,
lite födelsedagsbowling och mat igår kväll.

Jag är klen och har lite ont i höger rygghalva idag, så
går det när man släpar runt på ett nio-kilos klot.
Bröt en nagel, givetvis, men det var det värt.
Jag ledde hur länge som helst och det såg ljust ut för en vinst
till fröken Diana.
Men nä, efter ledning i typ 45 minuter gick Rickard den galningen
om mig och sen jäkla spurtade han och vann ganska stort
trots att jag haft övertaget sjukt länge.

 
 



Korven, hade varit skoj att vinna men tvåa är inte fy skam.
Fråga Alice i Idol, tvåa är okej det också, hell no!!

Puss hej från tjej som tackar för en väldans tevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0