Lagom? Nä!


Springer runt här och försöker packa lite.
Jag har en tedens till att alltid överpacka, alltid.
Mamma brukar fråga om jag ska flytta in när jag kommer.
Men jag vill ju inte glömma något.
Måste ha lite extra kläder, jag kanske spiller
eller så ångrar jag den planerade outfiten.
Mitt egna täcke ska ju också med, dettar plats!

Har iofs inte funnit ut vad utstyrseln på julafton blir,
klänning må jag tro!

Jag skriver listor när jag packar, för att inte glömma.
Brukar har svårt att få igen dragkedjan på min kärringresväska.

Och alla julklappar ska få plats.
Spräckte den tänka julklappsbudgeten i år - igen!

Har till 15.30 på väg att få ner all skit,
helst ska jag ju kunna bära det också!!

Lyckats få Linda att svara ja på frågan om jag fick sno med
hennes mobila bredband och dator, thank Good, annars hade
jag fått abstinens!
Batterierna till kameran måste jag komma ihåg.
Upp på listan.

Nu sitter jag mest här och plitar för att slippa starta
upp projketet packa!

Kram från tjej som önskar God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0