Linda H.


Tjena du!
Hur går det för er? Hörde att Gråbo låg mitt i ingenstans,
Tur du är uppväxt i Norrland och är van vid öppna landskap.
Om inte annat så gillar ju Ulf Lundell öppna landskap
och han kan faktiskt inte ha fel, inte han!

Gott att det snart är nytt år så blir liksom allt i ert liv 2009 lite nytt
och spännande. Lovar att jag någon gång under 2009 kommer
till mitt i ingenstans och är det verkligen mitt i ingenstans
ska jag fan brista ut i sång, givetvis Öppna landskap
och så gjorde vi en musikal av besöket och är så sjukt pinsamma
att ni nästan måste flytta, förslagsvis tillbaka till Halmstad!

I´m doing good, äntligen rullar det lite, fast kanske är det snart jag
som rullar, finns en risk.
Började på nytt med Cerazette för några dagar sedan och
jäkla vad jag är sugen på gotte hela tiden.
Får flashbacks från min" äta godis varje dag" -period.
Skärpning Lady Di.
Var ju sjå sjukt nöjd över att dom svarta gick att knäppa!!

Aja, mardrömmen är ju fet OCH fattig.
Ska ut i spåret ocg springa nu ( läs: Hell No ) !!

It´s Christmas time. Ha skoj, pussa lillkillen.
Keep in touch!

Kram kram från tjej som kramar sin vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0