Lussefirande.



Eftersom att jag är den slöaste och lataste korven i hela världen är min dag
tokigt förskjuten.
Sov till halv ett och hade inte det skönaste uppvaknandet.
Tusen saker att göra idag tillsammans med den där ihållande
känslan som infann sig igår.

Fått en del gjort iaf men jag kan inte sappna av när jag vet
att jag har massa saker framför mig som måste göras.

Far runt lite hitan och ditan och försöker göra några av
sakerna samtidigt, funkar så där bra kan jag avslöja.
Inte den effektivaste människa här på klotet!

Äntligen ska jag dricka kaffe och äta lussebulle,
kanske nån annan kaka också.

Hade kalas här i går och tyvärr blev det kakor över.
Kan ju inte spara, måste kränga
så nu jävla ska jag lyxfika!

Kyss hej från tjej som var Lucia 1992

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0