Made in China.

Så får det absolut inte stå på julklapparna man köper i år.
Ska vara Made in Sweden.
Detta för att rädda den förödande finanskrisen.
Sverige går mot en svår framtiden.

Jävla moderater säger vissa, jo visst,
dom kunde ju säkert förhindra denna hemskhet.

Iaf så funderar jag på det här med Volvo,
tänk så säljs det. Fatta hur mycket skatt Sverige kommer förlora, Volvo
betalar enorma summor skatt varje år.
Bilförsäljingen har minskat med 40% fast jag har aldrig
fattat hur det kan säljas så många nya bilar.
Hur många bilar har folk egentligen?

Det rullar drygt fyra miljoner bilar i Sverige.


Vi är drygt nio miljoner varav en viss % är under 18.
25 000 av 100 000 18-åringar har körkort.
X antal vuxna har körkort och sen skiter jag i siffrorna för jag
pallar inte räkna. Ingen matte idag tack!

Summan av kardemumman är att det är många bilar.
Stackars vår natur! Och stackras Volvo.

Bättre om många fler cyklar bakom dessa gamla,
sjukt irreterande människorna!

Over and out från tjej som hade bästa matteläraren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0