Mamma!

Fan, ibland går jag bara sönder på min mamma.

Hon ringde mig innan och undrade något om barnens julklappar.
Vilken tröja vem av dom skulle ha.

Jag vet att det var någon av mina systrar som fixade det,
dock är jag inte säker på vem av dom det är.

Iaf så ringde mamma mig:

Tröjorna till pågarana, det är samma storlek,
spelar det nån rolll vilken påg som får vilken?

Det kan man väl anta, fanns nog en tanke om det iaf.
 
Vilken är till vilken påg då?

Mamma, hur ska jag kunna veta det?

Men du köpte väl dom?

Nä, jag var inte med när ni var iväg.
Fråga dom andra.

Jag frågade Bettan men hon visste inte.

Då vet väl Linda det.
Vad är det för färger då?

En rödaktig och en grönaktig.

Då antar jag att den röda är till Kim för det är hans favoritfärg.
Niclas gillar grönt så då är nog den till han.
Men det är bäst du frågar Linda.

Jag var nyss hemkommen och aptrött men  jävla vad hon tjatade på.
Ibland jobbar Linda natt så varkens mamma eller pappa vågar ringa henne
då dom är rädda att väcka henne.

Så då frågor dom mig saker som dom vill veta av henne.
Mamma undrade när Linda ska göra Jansson och om hon tror att potatisarna räcker.

Som om jag vet vad Linda tror!!!!!


Kram från tjej med trög morsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0