Min kära granne!


Nån av mina mongogrannar spelade typ sjukt hög musik igår kväll,
natt var det väl iofs för klockan var efter tolv!
Jag bryr mig inte så där väldans mycket för egen del då
jag ofta är vaken ganska länge.
Jag är mest rädd för att hemska tanten ska tro att det ärjag som spelar,
det resulterar ju i att hon kommer skälla på mig nästan gång
jag möter henne i trappen.
När hon väl börjat håller hon inte truten,
hon fortsätter gapa fast jag redan gått upp mina två trappor.

Nu får det vara nock!!
Det har jag lust att skrika till henne när hon öser ur sig skit.
Men jag vågar inte.......

Kram från tjej som lyckats undvika grannen (läs: kärringen) hur länge som helst!

Kommentarer
Postat av: psycho*is*

det var inte jag denna gången men det var nån som hammrade som fan innan kl 9 igårmorse .....vet vem det är med... men vad fan gör dom sånt kan dom inte klaga sen när du har fest

2008-12-04 @ 11:40:16
Postat av: Diana

Vet att det inte var du, tror det var på samma våning som dom som lägger golv...dom som bankar.....Skulle ju aldrig kalla dig "mongogranne"!! :-)

2008-12-04 @ 14:41:59
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0