+ några till


Var inne på stan en sväng med tjockis-Ylvis ( bebis i magen, inte kakor) och Linda.
Mys att strosa lite!

Provade en kofta på Gina Tricot och en tanta stod och
tittade järnet på mig.
Jag åmade mig som vanligt och undrade hurvida jag
såg tjock ut i den eller inte.
I alla fall så gillade jag den, kul krage så sure,
den fick följa med hem
Tantan tittade fortafrande sen en tossa och lysnade på vårt
resonemang kring denna stackars kofta.
Tillslut säger hon att hon fundera på att köpa en sån till sin dotter
däför som hon tittade och lyssnade på oss.
Hon sa att hennes dotter är i våran ålder.

Jag var ju tvungen att fråga hur gammal dottern är.
15 ÅR!!

Då blir den perfekt sa jag!

Kram från tjej som är typ några år äldre....kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0