Nu är det fan bråttom!


Är man inte nöjd med vad som tituleras som årets sista

brinner det jäklar i knutarna för att man ska hinna ändra det.

Årets sista fylla, årets sista hångel,årets sista knull,årets sista
event och årets sista every fucking shit.

Årets första....det är ju rätt jävla kört att förändra det konceptet
såhär i efterhand, bara att lära sig av sina misstag och börja nästa år annorlunda.
Första kontra sista liksom.
Vad lärde vi oss på vägen där i mellan?

Årets första fylla, årets första hångel och årets första knull
körde jag i ett och samma paket, något varkens jag eller mina
vänner någonsin kommer glömma! Inte han heller skulle jag tro!

Årets sista fylla, årets sista hångel och årets sista knull!
Sista fyllan får nog vara igår, årets sista hångel, ja, not so long ago.
Årets sista fullbordade samlag; ett ex! Tack gode gud att han blev årets sista!!

Nöjd eller brinner det i mina knutar för att förändra det som kallas årets sista?

Jag är på tok för jävla lat för att orka engagera mig i avancerade saker
årets sista dagar så visst fan nöjer jag mig och är nöjd!

Men fan, jag är nog nöjd på riktigt!

Kram från tjej som borde styra upp en av årets sista dagar och borsta tänderna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0