Övningskör!


Igår slog det mig att jag fan är rädd för trafikskolebilar.
Jäklar, vad jag på riktigt är rädd för dom.

Två dagar i rad har dom varit nära att döda mig.

Nån fjant skulle fickparkera igår men oj, den körde framåt istället för att backa.
Och där kom jag med min cykel.
Blev allt lite svettig i armhålan men jag klarade mig!!

När jag skulle hem igår var det nån nisse som körde ut från sin
parkering utan att titta!

Idag var det någon som gjorde en fin U-sväng, våga titta i backspegeln!

Inte nog med det, varenda jävla trafikskola i stan ska träna
sitt jävla start i backen i Rotorpsbacken.
Så när jag cyklar och ser en trafikskolebil högre upp
i backen är det lika bra att hoppa av cykeln och gå,
annars riskerar man att dö.

Då tänder jag helle än cigg och hoppas
på att cancern håller sig borta ett bra tag till!!

Puss hej från väldans nöjd tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0