Pip, tjut och plopp.

Kom nyss på mig själv med att känna mig jävligt stressad,
nästan så att jag lider lite av andnöd.

Varför undrade jag!
Sen fann jag boven!
Alla dessa jävla msn-konversationer jag håller igång.
Flera uppe samtidigt och jag vill ju inte låta folk vänta för länge
på att jag ska svara.
Samtidigt messar jag med Fredrik och lagar mat.
Sen gjorde jag misstaget att logga in på Facebook och givetvis drar någon
ingång en chatt-konverastion där.
Linda skickar bilder på klänningar, Ingo skickar videor från youtube.
Måste titta på allt dom skickar, trycka iväg meddelanden och sms:a.

Stavar illa som fan av stress, tappar lite bokstäver till höger och vänster
och slarvar med mellanslagen. Illa!!

Så nu sitter jag här, messar, håller igång på msn och äter.
Måste påminna mig själv att andas!!
Jävla internet, det stressar sönder mig!


Kram från tjej som leker mallig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0