Poppis tjej!


Jag var så jäkla poppis i fredags att det borde stigit mig
åt huvudet.
Jag kunde ha blivit en uppblåst Diana
men nä....kategorin var fel!!

Det blev iaf dans efter några öl.
Jag var ju tvungen att fira mitt stora lyckande detta år.
Min kanonprestation!

Just nu är jag jävligt osvensk och stolt...över mig själv!!

Jäkla kul fredagkväll på skabbhaket och lite
catfaight på dansgolvet.

Tjejer är för jävla roliga när dom står och puttar
på varandra, svänger med håret och frågar:

VAD FAN GLOR DU PÅ?

Jag råkade trampa på en tjej på dansgolvet i
sommras och när hon vände sig om och glodde
argt på mig trodde jag fan att hon skulle mörda mig!!

Sen att jag tre minuter senare halkar på något och gör
värsta vurpan på dansgolvet borde ha räckt för att liknas vi döden.
Jag landade faktiskt helt platt på golvet och under en bråkdelssekund
funderade jag på att ligga kvar där och skämmas tills jag f
örsvann ner genom golvet!

Puss från tjej som är litta tät i näsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0